Torgyán a buszmegállóban

Címkék: énblog viccek képek

2009.08.13. 13:48

Jó napot, jó szurkolást!

Jelentem, egy kissebb pihenésből megjöttem. Voltam Balatonfüreden, aztán pedig Taliándörögdön, na és Zákányban is a nagymamánál. Ott pihentem ki nagynehezen a taliándörögdi kellemetes fesztivált. Jártam sok szép helyen, megismerkedtem egymillió emberrel (akiknek legalább a 80 %-a francia és 98 %-uk zenél valamilyen hangszeren). Lehet majd később tartok egy kis élménykiszámolót is. Addig is álljon itt egy kép, amely a Somogy megye és Zala megye határában található buszmegállóról szól, és a felethetetlen mókamesterünket dicsőíti.

A bejegyzés trackback címe:

https://balnavicc.blog.hu/api/trackback/id/tr261307045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása