Jó Napot Kívánok!

Tegnap voltam a hátam miatt ilyen energia asszonynál, vagy hol. Miközben egy rézpálcikával vizsgált, az alábbi párbeszéd zajlott le:

- És hogy alszol?

- Hááát... Először a hátamon, majd balra fordulok, és...

- Ahha, érzem, szóval rosszul alszol - mondja a hölgy miközben a pálcika örülten kileng.

- Jaaa, úgyis, igen - feleltem. :)

Aztán még energizálgatott, meg kérdezett dolgokat az asszonyka, amiket nem nagyon talált el, de majd egyszer talán sikerül neki. Egyébként gyertyázni járok majd oda, az tuti jót tesz.

Szombaton pedig szülinapomat ünnepeltük. Szeretném mégegyszer megköszönni mindenkinek, aki eljött, fasza buli vót :) Mikor vasárnap pakolgattam ki az ajándékokat, találtam egy kis üdvözlőkártya-szerű dolgot, melyre ez van ráírva (és szerintem vicces, bár nem rímel):

30 felett vagyok,

Ez egy szuper kor,

Mindenkin rajta,

És mindenben benne vagyok.

Mivel lassan kezdem újra megtalálni azt, amit elhagytam nem is olyan régen, így megint gyakrabban lesznek posztok. Ámen!

A bejegyzés trackback címe:

https://balnavicc.blog.hu/api/trackback/id/tr93979447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása