1 éves a blog

Címkék: énblog viccek képek

2009.01.20. 06:56

Tavaly, amikor az USÁ-ban kigondolták, hogy mikor legyen az új elnök ünnepélyes beiktatása, sehogyan sem tudtak zöld ágra vergődni az illetékesek. Aztán arra gondoltak, hogy körbenéznek a neten, hátha akad valami támpont a ceremónia időpontját illetően. Így találták meg a bálnavicc blogot (ami nagyon, de nagyon bejött nekik), és úgy döntöttek, hogy a blog működésének első éves évfordulójával egybekötve tartanak nekem és az elnöknek egy fasza kis bulit. Jó lesz, ebben biztos vagyok. Sajna a munkám miatt nem tudok kimenni ámcsiba (meg ugye vízum, ujjlenyomat, talpmasszás, bioszkenner és egyebek kellenek, amihez nem sok kedvem van), de jól el leszek én itthon is.

 

 

Egyébként éppen egy évvel ezelőtt, délután 17 óra 09 perckor látott napvilágot a bálnavicc blog. Már ami az első bejegyzést illeti. Azóta született sok poszt, néhány hozzászólás, ebből egy beszólás. No, ennyi szerintem elég is a múltról.

És mit hoz a jövő? Azt nem tudom. Az viszont lehet, hogy egy kisebb átalakuláson megy át a blog, de az is lehet, hogy én. Az is lehet, hogy mindketten így teszünk.

Utoljára, de nem utolsó sorban mindenképpen szeretném megköszönni a kitartó olvasó táboromnak az elmúlt egy évet. Mi jól szórakoztunk :)) És ne feledjétek:

Csak a nap süssön, meg a pék. Ez az élet értelme.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balnavicc.blog.hu/api/trackback/id/tr5888725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2009.01.25. 20:44:42

Jókat szoktam derülni a vicceiden,.
Nem úgy vagyok, mint a lányok, akik nem nevetnek a viccemen,
pedig a gombok haptákban állnak a sliccemen:)

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.01.26. 06:40:53

Mondom, hogy mi jól elszórakozunk itten :)
Köszi!

Szabi van Kenobi 2009.02.01. 14:03:23

Boldog szülinapot nektek
süti beállítások módosítása