Tegnap, vagyis 2008. december 21-én elindultam sétálni, hiszen nagyon szép időnk volt. Gondolkoztam is azon, milyen érdekes, hogy a téli napfordulón, vagyis a legrövidebb nappal van a legmelegebb ezen a télen. De jó is volt ez így. Juhéééj :)

Miután bevásároltam (sört vettem, valamint szappantot a szappanházból, mert a természetes az igazi:), elindultam az Egészégház utcán hazafelé, és ekkor lettem figyelmes az oszlopokra kiaggatott graffitikre. Lehet, hogy képzavar, de tényleg graffitik lógtak/lógnak az oszlopokon. Az ismeretlen szerző (hívjuk mondjuk Valérnak:) elég széles mosolyt varázsolt az amúgy sem búskomor arcomra, és úgy határoztam, hogy ezt Nektek is látnotok kell. Ezért hát fogtam magam, meg a két üveg sört, és hazavágtattam a fényképezőmért, visszamentem és csináltam pár képet. Ezeket mostan a tovább után szépen megmutatom, majd grátiszként még pár graffitit, melyekkel még az utcákon lehet találkozni. (A képre kattintva megtekinthető nagy méretben is vala. És lehet, hogy a felugró ablakot engedélyezni kell, nem tudom).

 Home, sweet home:

 

 dog:

 

 Kamu:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem ülünk magasra:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nemtom mi:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kérem töltsön fel:

Art (egyik kedvencem):

 

Ez egy kicsit meg van gyötörve:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez pedig az én bejárati ajtómnál vala. Köszönet érette a művésznek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az uccsó fénykép nem sikerült valami jól, hát ez vala sajnos. Én azt mondom, hogy mindenképpen (szó szerint) színesíti Eger városát a "graffiti helyett graffiti". A választási plakátoknál biztosan jobban mutatnak, és még le is szedhető (bár nem mindegyik:), szemben a házak falán található művekkel.

Ezeket a belvárosban fényképeztem egyébként, és ha még találok, akkor kirakom a többit is a blogra, mert abban biztos vagyok, hogy városszerte van a graffitik helyett graffitiből. Ha Ti is láttok és lefényképezitek és elkülditek, akkor szívvel várom ama képeket is.

Pussz

A bejegyzés trackback címe:

https://balnavicc.blog.hu/api/trackback/id/tr31835329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása