Az új elnök

Címkék: politika amerika viccek

2008.11.06. 13:02

Engem nem igazán érdekel és érdekelt az amerikai elnökválasztás. Igaz, hogy az USA a világ egyik meghatározó állama (sajnos), de akkor sem :) Emlékezem, hogy egyszer feleltem történelem órán, és véletlenül azt mondtam, hogy George Washington (az első szakállas elnöke az országnak) lokálpatrióta volt. Mindneki majd meg szakadt a nevetéstől. Az is lehet, hogy ezzel fejjebb tornáztam a feletemért kapott jegyet, nem tudom. (Nekem egyébként mindegy, hogy demokrata, vagy republikánus, én lokálpatrióta vagyok).

Szóval nem nagyon követtem az eseményeket, de amit a sofőrünk mondott, az valami hihetetlen. Ő azt mondta tegnap, hogy Barack Obama indiai árvagyerek volt. Lehet, hogy igaz, nem tudom, de minden esetre ez szállóige lesz nálam jó darabig :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balnavicc.blog.hu/api/trackback/id/tr87753791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása