Amikor a Dobó tér környékén járok, akkor mindig megcsodálom a Városházára kitűzött, magyar címerrel ellátott olasz zászlót (balnavicc.blog.hu/2008/08/26/hajra_eger_vagyis_augusztus_20_a_kora_reggel). Olyan csodálatos :)

Ma, október 23-án elmentem az 56-os emlékműhöz, hogy megnézzem a helyi ünnepséget. A katonazenekart láttam, hallottam, de mivel az ünnepség többi része a színházban volt, így tovasétáltam. Aztán egyszer csak megpillantottam egy másik olasz zászlót, ami ezúttal a  főiskola "B" épülete elé van kitűzve két másik zászlóval együtt. Azt hiszem ez az egyik leghosszabb olasz zászló, amit életemben láttam.

 

 

 Most pedig el szeretném mondani, hogy a " Magyar Köztársaság zászlaja három, egyenlő szélességű piros, fehér és zöld színű vízszintes sávból áll".  (forrás: http://www.historia.hu/archivum/2003/030506domotorfi.htm)
Bárhogyan is nézem, ez sehogyan sem vízszintes, de legalább a szinek egyeznek a leírtaknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://balnavicc.blog.hu/api/trackback/id/tr8728101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én 2008.10.23. 15:36:41

Legalább egy picit Olaszországban érezhetjük magunkat! Mindennek a jó oldalát kell nézni!

sasika61 · sasika61mondja.blog.hu 2008.10.24. 18:54:52

Jó, hogy említetted, én eddig észre sem vettem, mit is mondjak?

Szaszinho 2008.10.25. 10:03:01

Vagy szólni kellene a szélnek, hogy vízszintesen fújjon!

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.10.25. 10:46:05

Szasza: vagy forgassam el a képet? :)
sasika: nem lehet rá mit mondani, teljesen érthetetlen, hogy ilyenekre nem figyelnek. Egyébként a diplomaosztón is így teszik fel a zászlót...
süti beállítások módosítása