Szesz

Címkék: énblog off

2008.07.21. 17:42

Szesz Mindenkinek!

Rengeteg levelet és érdeklődést kaptam (egyet, és pussz érte Viknek), hogy mi a pálya velem, régen posztoltam. Akit érdekel annak elmondom, hogy jól vagyok, megvagyok. Kicsit pihengettem és nagyon fasza volt. Jazz és borfesztiválon voltam a Balcsin, ahol tuti azt hitték, hogy valami fényképész vagyok, vagy ilyesmi. Aztán ittam nagyon sok finom bort, és már nem biztos... :) A jazz zene pedig nagyon jó volt.

Egyébként ki is találtam a magyar Csalagút nevét, mely a Balcsi alatt szaladgál át: Balagút. Na mindegy. Nemsokára jelentkezem régi viccekel (mivel újak nincsenek). Remélem addig is jól "kianyáztátok és deózoztátok" magatokat VVega előző poszthoz történő építő jellegű hozzászólásán.

Pusssz

A bejegyzés trackback címe:

https://balnavicc.blog.hu/api/trackback/id/tr36578506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása